وبلاگ شخصی ایمان غیاثی

چرک نویس یک خبرنگار

وبلاگ شخصی ایمان غیاثی

چرک نویس یک خبرنگار

عاشقان،عیدتان مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سایت خوبی داری، همین جور ادامه بده. می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل هستی منو لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم. با نام و آدرس زیر منو لینک کن.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

SHIRINY 1370 چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

گفتم :خدای من؛ دقایقی بود در زندگانیم که هوس می کردم سر سنگینم را که سرشار از دغدغه ی دیروز بود و هراس فردا؛ بر شانه های صبورت بگذارم؛آرام برایت بگویم و بگریم؛درآَن لحظات شانه های تو کجا بود؟گفت:عزیزتر از هر چه هست؛تو نه تنها در آن لحظات دلتنگی؛که در تمام لحظات بودنت بر من تکیه کرده بودی؛من آنی خود را از تو دریغ نکرده ام که تو اینگونه هستی...من همچون عاشقی که به معشوق خود می نگرد؛با شوق تمام لحظات بودنت را به نظاره نشسته بودم گفتم:پس چرا راضی شدی من بر ای آن همه دلتنگی؛اینگونه زار بگریم؟گفت:عزیزتر از هرچه هست؛اشک تنها قطره ای است که قبل از آنکه فرود آید عروج می کند؛اشکهایت به من رسید و من یکی یکی بر زنگارهای روحت ریختم تا باز هم از جنس نور باشی و از حوالی آسمان؛چرا که تنها اینگونه می شود تا همیشه شاد بود. گفتم:آخرآن چه سنگ بزرگی بود که برسر راهم گذاشته بودی؟گفت:بارها صدایت کردم؛آرام گفتم از این راه نرو که به جایی نمی رسی,تو هرگز گوش نکردی و آن سنگ بزرگ فریاد بلند من بود که عزیزتر از هرچه هست از این راه نرو که به ناکجاآباد هم نخواهی رسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد